Support

Tweedelijns Support Engineer bij Felloo

Als Tweedelijns Support Engineer bij Felloo ben jij degene die technische problemen oplost waar de eerstelijns support niet uitkomt. Je zorgt ervoor dat complexe IT-vraagstukken snel en effectief worden opgelost, zodat onze klanten zorgeloos kunnen blijven werken. Jij hebt diepgaande kennis van verschillende IT-oplossingen en systemen, en weet deze kennis toe te passen in uitdagende situaties. Je werkt met de nieuwste Microsoft (Cloud) oplossingen zoals Microsoft 365, SharePoint, Exchange Online, Intune en Azure. Ben jij analytisch sterk en klaar voor de volgende stap in je IT-carrière? Dan ben jij de versterking die we zoeken!

Ben jij er klaar voor?

Bij Felloo beleef je een memorabele tijd, doe je zinvol werk voor onze klanten en maak je vooral vrienden. In ons geval ‘Felloo’ers’. En dat vinden wij bij Felloo super tof! Want samen bereiken we meer en boost jij jouw carrière.

Wat heb je nodig?

Om succesvol te zijn als Tweedelijns Support Engineer is het belangrijk dat je een probleemoplossende houding hebt en technische expertise in huis hebt. Dit breng jij mee:

Sluiten niet alle functie-eisen aan maar heb je wel ambitie om te leren? Dan ontvangen we alsnog graag jouw sollicitatie!

  • Een afgeronde MBO- of HBO-opleiding in IT
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare rol
  • Diepgaande kennis van Microsoft 365, Entra ID, Intune en Windows Server
  • Certificeringen zoals MS-102, MD-102, SC-200, SC-300 van Microsoft, die jouw expertise en bekwaamheid in moderne werkplektechnologieën bevestigen.
  • Ervaring met het oplossen van complexe netwerk- en systeemproblemen
  • Goede kennis van IT-security en ervaring met beveiligingsprotocollen
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding

Wat ga je doen

In deze functie ben jij het aanspreekpunt voor complexe IT-problemen die door de eerstelijns support worden doorgestuurd. Je analyseert, diagnosticeert en lost technische vraagstukken op en zorgt ervoor dat de IT-omgeving van onze klanten optimaal blijft functioneren. Jouw taken bestaan onder andere uit:

Sluiten niet alle functie-eisen aan maar heb je wel ambitie om te leren? Dan ontvangen we alsnog graag jouw sollicitatie!

  • Het oplossen van complexe IT-vraagstukken die de eerstelijns support niet kan oplossen
  • Beheren en onderhouden van klantomgevingen, zoals Microsoft 365 en Windows Server
  • Ondersteunen van klanten bij het beveiligen van hun IT-omgeving
  • Proactief signaleren en oplossen van problemen om storingen te voorkomen
  • Documenteren van oplossingen en procedures voor kennisdeling met het team
  • Je wordt lid van een productontwikkelteam naar jouw keuze voor de ontwikkeling & innovatie van onze diensten.

Wat bieden we jou

We bieden je een aantrekkelijk salaris en een persoonlijk ontwikkelplan, zodat je jezelf continu kunt blijven ontwikkelen. Bij ons werk je met de nieuwste technologieën, zoals Microsoft Azure, Defender en Workspace 365. Daarnaast organiseren we veel personeelsactiviteiten, zoals gezellige VrijMiBo’s vanaf 16.00 uur, regelmatige uitjes en teambuildingsactiviteiten. Je krijgt ook een eigen device om je werk optimaal uit te voeren. Bovendien heb je recht op 24 vakantiedagen om voldoende tijd voor jezelf te nemen en te genieten van een goede werk-privébalans.

Maak kennis met je collega’s

Daan

Support IT engineer

Daan

Support IT engineer

Daan

Support IT engineer

Heb je een vraag over deze vacature?

Wil je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet en neem contact met ons op. We beantwoorden graag al jouw vragen voor de volgende stap in jouw carrière.

Het sollicitatieproces

Zo ziet ons sollicitatieproces er stap voor stap uit. We kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!

De moderne werkplek

Flexibiliteit is essentieel geworden, waarbij werknemers de vrijheid hebben om hun taken uit te voeren, ongeacht hun locatie of apparaat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt.